Felmeddelande vid inloggning

Om du får ett meddelande om att informationen du är på väg att skicka inte är säker kan du klicka på Skicka ändå.

Läs mer här

Felmeddelande vid inloggning

Om du får ett meddelande om att informationen du är på väg att skicka inte är säker kan du klicka på Skicka ändå.

Läs mer här

Våra e-tjänster är tillfälligt stängda lördagen den 16 januari

  • Våra e-tjänster stänger för driftunderhåll ca 2 timmar lördagen den 16 januari klockan 16:30.
  • Det gäller både e-tjänsterna för ersättning och medlemskap.
  • Vi räknar med att du kommer att kunna logga in igen senare på kvällen.

Våra e-tjänster är tillfälligt stängda söndagen den 17 januari

  • Våra e-tjänster stänger för driftunderhåll söndagen den 17 januari klockan 08.00.
  • Det gäller både e-tjänsterna för ersättning och medlemskap.
  • Vi räknar med att du kommer att kunna logga in igen senare på kvällen

Utbetalning av ersättning på fredag

Logga in och signera din tidrapport senast 23.59 idag tisdag så får du dina pengar på fredag. På grund av problemen med BankID och försenade tidrapporter betalar vi ut ersättningen på fredag istället för torsdag denna vecka.

Utbetalning av ersättning på fredag

På grund av problemen med BankID och försenade tidrapporter betalar vi ut ersättningen på fredag istället för torsdag denna vecka.

Störningar i BankID

Det är för närvarande vissa störningar i BankID. Det innebär att det kan vara svårt att logga in eller signera i våra e-tjänster. Vi jobbar på att lösa det så snabbt vi kan.

Våra e-tjänster är tillfälligt stängda lördagen den 16 januari

  • Våra e-tjänster stänger för driftunderhåll ca 2 timmar lördagen den 16 januari klockan 16:30.
  • Det gäller både e-tjänsterna för ersättning och medlemskap.
  • Vi räknar med att du kommer att kunna logga in igen senare på kvällen.

Driftstörning i våra e-tjänster

  • Vi upplever just nu störningar i vår e-tjänster för ersättning, medlemskap och medlemsansökan.
  • Vi jobbar på att lösa det så snabbt som möjligt.

Driftstörning i e-tjänst för ersättning

  • Vi upplever just nu störningar i vår e-tjänst för ersättning.
  • Vi jobbar på att lösa det så snabbt som möjligt.

Hög belastning i vår e-tjänst för ersättning

  • Just nu är det många som använder vår e-tjänst för ersättning vilket kan göra att det går långsamt. 
  • Vi jobbar på att lösa det så snabbt som möjligt.

Vår e-tjänst för ersättning stänger för underhåll 15 april kl 19.00

  • Inloggningen för att hantera din ersättning stänger för driftunderhåll onsdagen 15 april klockan 19.00.
  • Torsdag 16 april kan du logga in igen från tidigt på morgonen.

Våra e-tjänster för medlemskap är tillfälligt stängda ikväll

  • Tisdagen den 19 maj klockan 18.00 stänger vi vårt medlemssystem för driftunderhåll.
  • Det gäller även medlemsansökan.
  • Välkommen att göra din ansökan eller att logga in igen efter klockan 20.00 ikväll!

Logga in

Som medlem sköter du allt kring ditt medlemskap och din ersättning i våra e-tjänster. Där kan du också skicka frågor och meddelanden till oss. Logga in med BankID.

Hantera din ersättning ›

Logga in för att

  • söka ersättning och ställa frågor
  • ladda upp dokument och intyg
  • tidrapportera
Pengar

Ersättning ›

Logga in

Hantera ditt medlemskap ›

Logga in för att

  • ställa frågor om ditt medlemskap
  • skaffa autogiro
  • se och uppdatera uppgifter om ditt medlemskap
Vinnare

Medlemskap ›

Logga in

Har du inte Mobilt BankID?

Se hur du skaffar det nedan, eller ring oss för att beställa engångskoder.

Skaffa mobilt BankID

  1. Ladda ner appen BankID på din smartphone.
  2. Logga in på din internetbank och beställ ett mobilt BankID. Med hjälp av koden du får kan du använda appen.
  3. Har du gjort det här en gång behöver du inte göra det igen. BankID:t kommer att starta när du öppnar appen.

Support BankID

Mina sidor ›

Logga in för att

  • söka ersättning och ställa frågor
  • ladda upp dokument och intyg
  • tidrapportera

 

Mitt medlemskap ›

Logga in för att

  • ställa frågor om ditt medlemskap
  • skaffa autogiro
  • se och uppdatera uppgifter om ditt medlemskap

Har du inte Mobilt BankID?

Se hur du skaffar det nedan, eller ring oss för att beställa engångskoder.

Skaffa mobilt BankID

  1. Ladda ner appen BankID på din smartphone.
  2. Logga in på din internetbank och beställ ett mobilt BankID. Med hjälp av koden du får kan du använda appen.
  3. Har du gjort det här en gång behöver du inte göra det igen. BankID:t kommer att starta när du öppnar appen.

Support BankID

Mitt medlemskap ›

Logga in för att

  • ställa frågor om ditt medlemskap
  • skaffa autogiro
  • se och uppdatera uppgifter om ditt medlemskap

Mina sidor ›

Logga in för att

  • söka ersättning och ställa frågor
  • ladda upp dokument och intyg
  • tidrapportera

 

Logga in och rösta i ombudsvalet ›

  • Klicka på länken ovan för att logga in och rösta i ombudsvalet till stämman.
  • Du som röstar i ombudsvalet kan vinna en surfplatta!
  • Rösta senast den 28 september.
surfplatta