Uppgifter om ditt medlemskap

Uppgifter om ditt medlemskap hittar du i vår e-tjänst Mitt medlemskap. Där kan du uppdatera kontaktuppgifter, se betalningar, skaffa autogiro och skicka meddelanden till oss om du undrar något. Du loggar in med mobilt BankID.

Uppgifter om betalningar för medlemskap

Du är själv ansvarig för att dina medlemsavgifter blir betalda i tid. När du loggar in i Mitt medlemskap hittar du de uppgifter du behöver.

I Mitt medlemskap kan du bland annat

  • Skaffa autogiro
  • Se betalningar, genomförda, kommande
  • Se försenade medlemsavgifter
  • Hämta betaluppgifter, till exempel OCR-nummer och summor att betala

Adressuppgifter

Postadress

Om du har en tillfällig adress under en period kan du lägga till den själv. Din folkbokföringsadress uppdaterar vi automatiskt.

E-post och mobilnummer

Uppgifter som e-postadress och mobilnummer behöver du uppdatera själv. När du gör det, kan du få information från oss om ditt medlemskap digitalt och få hjälp snabbare.

 

Skaffa mobilt BankID

  1. Ladda ner säkerhetsappen BankID på din smartphone.
  2. Logga in på din internetbank och beställ ett mobilt BankID. Med hjälp av koden du får kan du använda appen.
  3. Har du gjort det här en gång behöver du inte göra det igen. BankID:t kommer att starta när du öppnar appen.

Support BankID

Skaffa autogiro på tre minuter ›

Betala din medlemsavgift med autogiro för att det är säkert, enkelt och miljövänligt. Följ vår guide för att skaffa autogiro på tre minuter!