Uppgifter om ditt medlemskap

Uppgifter om ditt medlemskap hittar du i vår e-tjänst Mitt medlemskap. Där kan du uppdatera kontaktuppgifter, se betalningar, skaffa autogiro och skicka meddelanden till oss om du undrar något. Du loggar in med e-legitimation.

Uppgifter om betalningar för medlemskap

Du är själv ansvarig för att dina medlemsavgifter blir betalda i tid. När du loggar in i Mitt medlemskap hittar du de uppgifter du behöver.

I Mitt medlemskap kan du bland annat

  • Skaffa autogiro.
  • Se genomförda och kommande betalningar.
  • Se försenade medlemsavgifter.
  • Hämta betaluppgifter, till exempel OCR-nummer och summor att betala.

Adressuppgifter

Postadress

Om du har en tillfällig adress under en period kan du lägga till den själv. Din folkbokföringsadress uppdaterar vi automatiskt.

E-post och mobilnummer

Uppgifter som e-postadress och mobilnummer behöver du uppdatera själv. När du gör det, kan du få information från oss om ditt medlemskap digitalt och få hjälp snabbare.

 

Betala digitalt

Det finns flera sätt att betala din faktura till oss digitalt:

  • Skaffa autogiro i din internetbank
  • Anmäl e-faktura i din internetbank
  • Skaffa en digital brevlåda i Kivra om du har pappersfaktura.

Att betala fakturan digitalt är både säkert och miljövänligt!

Läs mer om att betala digitalt

Saknar du e-legitimation?

Du kan logga in hos oss med e-legitimation från BankID och från Freja eID+. Gå in på deras webbplatser för att läsa mer om hur du gör.

Support BankID

Skaffa Freja eID+