Uppgifter om ditt medlemskap
Uppgifter om ditt medlemskap hittar du i e-tjänsten för medlemskap. Där kan du uppdatera kontaktuppgifter, se betalningar, skaffa autogiro och skicka meddelanden till oss om du undrar något. Du loggar in med e-legitimation.
Uppgifter om betalningar för medlemskap
Du är själv ansvarig för att dina medlemsavgifter blir betalda i tid. När du loggar in i e-tjänsten för medlemskap hittar du de uppgifter du behöver.
I e-tjänsten för medlemskap kan du bland annat
- Skaffa autogiro.
- Se genomförda och kommande betalningar.
- Se försenade medlemsavgifter.
- Hämta betaluppgifter, till exempel OCR-nummer och summor att betala.
Adressuppgifter
Postadress
Om du har en tillfällig adress under en period kan du lägga till den själv. Din folkbokföringsadress uppdaterar vi automatiskt.
E-post och mobilnummer
Uppgifter som e-postadress och mobilnummer behöver du uppdatera själv. När du gör det, kan du få information från oss om ditt medlemskap digitalt och få hjälp snabbare.
Betala digitalt
Det finns flera sätt att betala din faktura till oss digitalt:
- Skaffa autogiro i din internetbank
- Anmäl e-faktura i din internetbank
- Skaffa en digital brevlåda i Kivra om du har pappersfaktura.
Att betala fakturan digitalt är både säkert och miljövänligt!
Saknar du e-legitimation?
Du kan logga in hos oss med e-legitimation från BankID och från Freja eID+. Gå in på deras webbplatser för att läsa mer om hur du gör.