Våra e-tjänster är stängda söndag 18 oktober

  • Våra e-tjänster stänger för driftunderhåll söndagen 18 oktober klockan 08.00-14.00.
  • Det gäller både e-tjänsterna för ersättning och medlemskap.
  • Vi räknar med att du kommer att kunna logga in igen efter klockan 14.00.

Störningar i BankID

Det är för närvarande vissa störningar i BankID. Det innebär att det kan vara svårt att logga in eller signera i våra e-tjänster. Vi jobbar på att lösa det så snabbt vi kan.

Våra e-tjänster för medlemskap är tillfälligt stängda ikväll

  • Tisdagen den 19 maj klockan 18.00 stänger vi vårt medlemssystem för driftunderhåll.
  • Det gäller även medlemsansökan.
  • Välkommen att göra din ansökan eller att logga in igen efter klockan 20.00 ikväll!

Mitt medlemskap - e-tjänst för medlemskapet

I Mitt medlemskap kan du se alla uppgifter om ditt medlemskap. Du kan uppdatera kontaktuppgifter, se betalningar, skaffa autogiro och skicka meddelanden till oss om du undrar något. Du loggar in med mobilt BankID.

Vi behandlar de uppgifter du skickar in enligt lagen om integritetsskydd reglerad genom GDPR. Läs mer på sidan Integritetsskydd genom GDPR – så arbetar vi.

E-tjänst för ersättning

Vill du istället ha hjälp med ersättning eller fråga oss något om rör ersättning ska du logga in på Mina sidor.

Skaffa mobilt BankID

  1. Ladda ner appen BankID på din smartphone.
  2. Logga in på din internetbank och beställ ett mobilt BankID. Med hjälp av koden du får kan du använda appen.
  3. Har du gjort det här en gång behöver du inte göra det igen. BankID:t kommer att starta när du öppnar appen.

Support BankID

Medlemsavgiften ›

Genom din medlemsavgift på 110 kronor i månaden skaffar du dig tillgång till pengar från det svenska socialförsäkringssystemet. Som medlem kan du alltså få ersättning vid utebliven inkomst under perioder utan jobb. A-kassa är trygghet.