E-tjänsten för medlemskap är tillfälligt stängd Onsdag 13/10 mellan 20 och 21 p.g.a uppdatering av systemet

  • E-tjänsten för medlemskap är tillfälligt stängd den 13/10 mellan 20 och 21.
  • Du kan logga in som vanligt efter klockan 21.

Våra e-tjänst är tillfälligt stängd söndagen den 25 april

  • Vår e-tjänster Mina sidor för att söka ersättning är stängd akut för underhåll från Söndagen 25 april kl 11:00.
  • Vi vet i dags läge inte när tjänsten kommer vara tillgänglig.

Problem med att skicka in tidrapport

Det är för närvarande problem med att skicka in tidrapporter. Vi arbetar med att lösa problemet så fort som möjligt.

Mitt medlemskap - e-tjänst för medlemskapet

I Mitt medlemskap kan du se alla uppgifter om ditt medlemskap. Du kan uppdatera kontaktuppgifter, se betalningar, skaffa autogiro och skicka meddelanden till oss om du undrar något. Du loggar in med mobilt BankID.

Vi behandlar de uppgifter du skickar in enligt lagen om integritetsskydd reglerad genom GDPR. Läs mer på sidan Integritetsskydd genom GDPR – så arbetar vi.

E-tjänst för ersättning

Vill du istället ha hjälp med ersättning eller fråga oss något om rör ersättning ska du logga in på Mina sidor.

Skaffa mobilt BankID

  1. Ladda ner appen BankID på din smartphone.
  2. Logga in på din internetbank och beställ ett mobilt BankID. Med hjälp av koden du får kan du använda appen.
  3. Har du gjort det här en gång behöver du inte göra det igen. BankID:t kommer att starta när du öppnar appen.

Support BankID

Medlemsavgiften ›

Genom din medlemsavgift på 130 kronor i månaden skaffar du dig tillgång till pengar från det svenska socialförsäkringssystemet. Som medlem kan du alltså få ersättning vid utebliven inkomst under perioder utan jobb. A-kassa är trygghet.