Våra e-tjänster är tillfälligt stängda på torsdag

  • E-tjänsterna för ersättning, medlemskap och medlemsansökan är tillfälligt stängda torsdagen den 21 juli från klockan 20.00.
  • Vi räknar med att du kan logga in som vanligt efter klockan 23.00 samma dag.

Problem att ladda upp dokument

  • Just nu är det störningar i vår e-tjänst för ersättning som gör att det kan vara problem att ladda upp dokument. Vissa får ett felmeddelande där det står att den uppladdade filen har skannats för virus utan att godkännas.
  • Vi jobbar på att lösa det så snabbt som möjligt.

Störningar i BankID

Från klockan 21.00 på lördag till klockan 06.00 på söndag är det störningar i BankID. Det gör att att det kan gå långsamt eller inte fungera alls att logga in eller signera. Från och med söndag klockan 06.00 ska tjänsterna fungera som vanligt.

Våra e-tjänst är tillfälligt stängd söndagen den 25 april

  • Vår e-tjänster Mina sidor för att söka ersättning är stängd akut för underhåll från Söndagen 25 april kl 11:00.
  • Vi vet i dags läge inte när tjänsten kommer vara tillgänglig.

Driftstörning i e-tjänst för ersättning

  • Vi upplever just nu störningar i vår e-tjänst för ersättning.
  • Vi jobbar på att lösa det så snabbt som möjligt.

Hög belastning i vår e-tjänst för ersättning

  • Just nu är det många som använder vår e-tjänst för ersättning vilket kan göra att det går långsamt. 
  • Vi jobbar på att lösa det så snabbt som möjligt.

Mina sidor - e-tjänst för ersättning

Mina sidor är tjänsten där du söker och hanterar din ersättning från oss. Där kan du också skicka frågor om ersättning. Du följer ditt ärende, kan enkelt rapportera din tid och ser om vi behöver något mer från dig. På Mina sidor kommer du alltså åt det mesta som rör din ersättning vilken tid på dygnet som helst.

E-tjänst för medlemskapet

Vill du istället ha hjälp med ditt medlemskap eller fråga oss något om rör att det ska du logga in på Mitt medlemskap.

Har du inte Mobilt BankID?

Se hur du skaffar det nedan, eller ring oss för att beställa engångskoder.

Skaffa mobilt BankID

  1. Ladda ner appen BankID på din smartphone.
  2. Logga in på din internetbank och beställ ett mobilt BankID. Med hjälp av koden du får kan du använda appen.
  3. Har du gjort det här en gång behöver du inte göra det igen. BankID:t kommer att starta när du öppnar appen.

Support BankID

Mitt medlemskap ›

Logga in för att

  • ställa frågor om ditt medlemskap
  • skaffa autogiro
  • se och uppdatera uppgifter om ditt medlemskap