Mina sidor - e-tjänst för ersättning
Mina sidor är tjänsten där du söker och hanterar din ersättning från oss. Där kan du också skicka frågor om ersättning. Du följer ditt ärende, kan enkelt rapportera din tid och ser om vi behöver något mer från dig. På Mina sidor kommer du alltså åt det mesta som rör din ersättning vilken tid på dygnet som helst.
E-tjänst för medlemskapet
Vill du istället ha hjälp med ditt medlemskap eller fråga oss något om rör att det ska du logga in på Mitt medlemskap.
Har du inte Mobilt BankID?
Se hur du skaffar det nedan, eller ring oss för att beställa engångskoder.
Skaffa mobilt BankID
- Ladda ner appen BankID på din smartphone.
- Logga in på din internetbank och beställ ett mobilt BankID. Med hjälp av koden du får kan du använda appen.
- Har du gjort det här en gång behöver du inte göra det igen. BankID:t kommer att starta när du öppnar appen.
Mitt medlemskap ›
Logga in för att
- ställa frågor om ditt medlemskap
- skaffa autogiro
- se och uppdatera uppgifter om ditt medlemskap