Betala med e-faktura

Med e-faktura får du din månadsfaktura direkt i din internetbank. Du kontrollerar och bekräftar själv betalningen varje månad. E-fakturans uppgifter läggs in automatiskt när du bekräftar. Säkert och miljövänligt!

Anmäl e-faktura på din internetbank

Anmäl dig till e-faktura via din internetbank. Det kan fungera lite olika hos olika banker. På den här sidan hittar du länkar till information om e-faktura hos några av de vanligaste bankerna.

Så här gör du:

  • Logga in på din internetbank
  • Välj Betalningar/Betala/Överföra
  • Välj E-faktura och att anmäla/avanmäla
  • Välj att lägga till företag
  • Sök efter Lärarnas arbetslöshetskassa och välj att lägga till oss.
  • Klart!

De flesta banker är anslutna till tjänsten och det kostar ingenting extra för dig. Om du byter bank måste du göra en ny anmälan i den nya banken och avanmäla e-faktura i den gamla.

Så går betalning med e-faktura till

Vi skickar medlemsavgiften som en e-faktura till din internetbank en gång i månaden. Där kontrollerar och godkänner du den för betalning. Alla uppgifter som OCR-nummer, betalningsdag och belopp är ifyllda i förväg.

Betala de pappersfakturor du redan fått

Om du byter till e-faktura men har fått hem en eller flera pappersfakturor behöver du betala dem först. Därefter får du e-fakturor varje månad.